Teozac Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Var kan man få ett bra headset med en bra mikrofon till ett bra pris? Kollade på WoW-headsetet på teknikmagasinet men det kostade 999 kronor :/ tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Flytta till datorforumet, mod? OnT: Gör som alla andra gamers, köp Steelserires. Kan rekomendera Siberia V2, STARKT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 (redigerat) Steelseries Siberia V2! Redigerat 16 Mars 2011 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 Siberia V2. /thread Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2011 V2, har dom bra surround ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 V2, har dom bra surround ljud?Ja, helt awesome. http://www.youtube.com/watch?v=fligG_SLnOc...feature=related Denna i mina V2 är helt sjukt verklighetstroget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Som alla redan sagt, Steelseries Siberia V2. Hade ett par av den gamla modellen som gick sönder, men gillade verkligen dem så skaffade V2. Dock gick även de sönder pga att mina headsetsladdar gillar att snurra sig tills sladdarna inuti förstörs. Fast nu har jag ett par igen och de håller än :P Är grymt nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Siberia V2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.