Raosmaosen Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Tjo har börjat med enhancement shammey nu och vill gärna veta de bästa combos för att få ut så mkt dmg som möjligt mvh raosmaosen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Sök på google, läs på elitistjerks.com. Där får du mycket information om hur du ska gemma/rotation/enchanta och skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Fattar inte vad du menar med combo men en bra rotation som jag kör på min shammy är Stormstrike,Flame Shock,Lava Lash,Chain Lightning(när det finns många target annars använder du Lightning Bolt och du ska bara använda det när Maelstrom stackar 5. Använd bara Flame Shock för att ha uppe doten, annars ska du använda Earth Shock. Gems och enchant och allt sånt ska du stacka haste och om det int finns haste så ta agility elr attack power(finns ap fortfarande i gems?) Men det bästa vore nog att kolla elitistjerks, fick ganska mkt mer dps med min dk när jag kolla där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg