CharlesIngvar Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Vilken Tycker ni är bästa Country Låten Ni Hört på Radio eller Hemma? Släng upp en video på eran Favorit Country låt. ;) Min Då Så Jävla Skön :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 (redigerat) Redigerat 18 Mars 2011 av PissWasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2011 Inte helt säker på vad som räknas som country. Inte ett dugg säker faktiskt, brukar aldrig säga att jag lyssnar på country, men det kanske jag gör, svårt att dra gränsen mellan singer-songwriter uppväxt på landet och countryartist. Om vi bestämmer oss för att Jim Croce räknas som country så kan jag posta denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Lyssnar inte på så mycket country (dock en jävla massa southern rock, bästa genren ever!) så jag kan inte säga så mycket här. Har dock alltid gillat Johnny Cash, om han nu räknas xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Gunslinger med John Fogerty. Kanske inte fullt ut en countrylåt men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Willie Nelson är cool. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.