Scarlet Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 hejsan jag har fasnat på ett mycket svårt ställe jag har gjort ända till där under jorden när man ser sin brorsa genom ett varak och så har jag vart i det där huset på gården bredvid trädet och härjat sen vet jag inte mer :o :o
Scarlet Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Maj 2004 men då behöver du väl inte svara men bara om du vet nått intresant och så har jag gort en dålig savning jag savade där man ska ha det där guld grejen till huset bredvid trädet och så kommer spöket utan huvudet och dödar mej typ har ej någon skared water och pytte lite liv men alla som vet skriv in det inga onödiga inlägg :D
Vet_inget Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 förlåt mig!!!! det ska inte upprepas!!!! jag glömmde att skriva att det va en kommpis som klarade det där åt mig och att jag kanske kunnde fråga honom,,,,,,,
Scarlet Skrivet 18 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 18 Maj 2004 det skulle vara snällt av dej att fråga om du gorde det skulle jag var 100½tacksam gör det är du snäll :D
Rekommendera inlägg