Poesi Skrivet 10 April 2011 Rapport Skrivet 10 April 2011 Do not be afraid of me, I am so afraid of you quit asking how I feel just as always but trying anyhow though my scars are open I lick on pearls, I eat men stars glitter downwards into a hole
Whore Skrivet 10 April 2011 Rapport Skrivet 10 April 2011 Ebba Grön - Flyktsoda Nu var i alla fall jag snabbast! :sorcerer:
Hoonigan Skrivet 10 April 2011 Rapport Skrivet 10 April 2011 jaha man går på toa å sen så har man missat en låt...
Whore Skrivet 10 April 2011 Rapport Skrivet 10 April 2011 Lite klassisk white trash-punk då. "Du vill att jag ska bidra Blod är det enda jag har åt dig Allt du vill ha är mer och mer Frosseri, ditt svin din hora"
Poesi Skrivet 10 April 2011 Rapport Skrivet 10 April 2011 (redigerat) G.G. Allin - Bite It You Scum Redigerat 10 April 2011 av Juicelol
Whore Skrivet 10 April 2011 Rapport Skrivet 10 April 2011 Japp. En jävla galning för övrigt, såg dokumentären Hated: GG Allin & The Murder Junkies idag, djupt störd människa. Gjorde en hel del schysst musik dock. Kör vidare.
CharlesIngvar Skrivet 11 April 2011 Rapport Skrivet 11 April 2011 (redigerat) Japp. En jävla galning för övrigt, såg dokumentären Hated: GG Allin & The Murder Junkies idag, djupt störd människa. Gjorde en hel del schysst musik dock. Kör vidare.Layton har inte skrivit nåt mer sen whore skrev sitt inlägg så jag fortsätter. Jag säger Hej jag blir borta idag men jag är tillbaka runt vägen. värkar som att vart jag än går ser jag mer och vet mindre. Men jag vet en sak att jag älskar dig flicka. Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig. Jag har varit på massa ställen på vägen Ledtråd Killen är en amerikansk poet musik artist och kompositör och han spelar en del hip hop funky reggae jazz och rock Redigerat 19 April 2011 av CharlesIngvar
Hoonigan Skrivet 22 April 2011 Rapport Skrivet 22 April 2011 äh ingen gissar på hans... Drömde att jag var en eskimå frusen vind började blåsa och min mamma grät va fan ni som tipsat mig om han vet ju
CharlesIngvar Skrivet 23 April 2011 Rapport Skrivet 23 April 2011 äh ingen gissar på hans... Drömde att jag var en eskimå frusen vind började blåsa och min mamma grätva fan ni som tipsat mig om han vet jukan det vara Don't Eat The Yellow Snow by Frank Zappa?
CharlesIngvar Skrivet 23 April 2011 Rapport Skrivet 23 April 2011 (redigerat) så kan det verkligen varaok Då är det min tur Jag kan inte vänta tills jag ringer dig du har bara mitt hjärta på ett snöre och allting fladdrar. Men en annan ensam natt Kanske tar för evigt. Vi har bara varandra att skylla på. En av mina favorit låtar :cool: Redigerat 23 April 2011 av CharlesIngvar
Rekommendera inlägg