Whore Skrivet 25 April 2011 Rapport Skrivet 25 April 2011 Blue Eyes Crying In The Rain. Skriven av Fred Rose, framförd av bl.a. Roy Acuff, Elvis, Hank Williams och Willie Nelson.
CharlesIngvar Skrivet 25 April 2011 Rapport Skrivet 25 April 2011 Blue Eyes Crying In The Rain. Skriven av Fred Rose, framförd av bl.a. Roy Acuff, Elvis, Hank Williams och Willie Nelson.Låten är rätt Vill ha artisten med en av artisterna Som Whore skrev är rätt
Poesi Skrivet 25 April 2011 Rapport Skrivet 25 April 2011 Om det Whore sade stämmer, att alla han radade upp har spelat in den, så har han redan svarat rätt och det är hans tur.
CharlesIngvar Skrivet 25 April 2011 Rapport Skrivet 25 April 2011 (redigerat) Om det Whore sade stämmer, att alla han radade upp har spelat in den, så har han redan svarat rätt och det är hans tur.Sorry tänkte inte på det thanks jucielol Whore hade rätt och får fortsätta. Artisten i fråga om ni vill veta var willie nelson Redigerat 25 April 2011 av CharlesIngvar
Whore Skrivet 25 April 2011 Rapport Skrivet 25 April 2011 "Jag har räknat ut farorna med en andra gissning Dömd att förvittra om vi inte växer och stärker vår kommunikation"
Simple Skrivet 25 April 2011 Rapport Skrivet 25 April 2011 Min magkänsla säger Tool - Schism. Men det kan vara tröttheten.
Simple Skrivet 25 April 2011 Rapport Skrivet 25 April 2011 Yeah! Skippar första raden för det vore alldeles för enkelt annars. "........ Det blir värre här varje dag Du lär dig att leva som ett djur I djungeln där vi leker" Inte särskilt svårt ändå. ;)
CharlesIngvar Skrivet 28 April 2011 Rapport Skrivet 28 April 2011 NoFunAtAll har inte skrivit en ny låt på 24 timmar så jag fortsätter. någon har berättat för längesen det är ett lugnet före stormen. och jag vet att det kommer ibland. När detär över så säger dom det regnar en solig dag. Jag vet Skimrar som vatten. Jag vill veta har du någonsin sett regnet.Jag vill veta har du någonsin sett regnet? komma ner en solig dag
CharlesIngvar Skrivet 28 April 2011 Rapport Skrivet 28 April 2011 (redigerat) Edit// råka skriva 2 inlägg samtidigt Redigerat 28 April 2011 av CharlesIngvar
Rekommendera inlägg