Whore Skrivet 28 April 2011 Rapport Skrivet 28 April 2011 Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain?
CharlesIngvar Skrivet 28 April 2011 Rapport Skrivet 28 April 2011 Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain?Rätt Så skön låt :D din tur Whore :)
Whore Skrivet 28 April 2011 Rapport Skrivet 28 April 2011 "Med ett askfat stort som en riktigt stor jävla tegelsten Klöv jag hans huvud i två"
Hoonigan Skrivet 28 April 2011 Rapport Skrivet 28 April 2011 Nick Cave & The Bad Seeds-O'Malley's Bar?
Hoonigan Skrivet 29 April 2011 Rapport Skrivet 29 April 2011 Jag har stora bollar Jag har stora bollar De är så stora bollar Och de är smutsiga stora bollar Och han har stora bollar Och hon har stora bollar (Men vi har dom största bollar av dem alla)
CharlesIngvar Skrivet 29 April 2011 Rapport Skrivet 29 April 2011 (redigerat) Jag har stora bollarJag har stora bollarDe är så stora bollarOch de är smutsiga stora bollarOch han har stora bollarOch hon har stora bollar(Men vi har dom största bollar av dem alla) Vet att låten är AC DC Big Balls Så jag fortsätter. om ni undrar varför jag satte ***** i texten är det bara för att namnet på låten dyker upp i texten Jag går en ensam väg Den enda jag bara vet vet inte var den går men det är hem till mig och jag går ensam. Jag går dom ensamma gatorna på ****** Där staden sover Jag är den enda och jag går ensamJag går ensam Jag går ensam Jag går Ensam jag går Min skugga är den enda som går brevid mig Min skuggas hjärta är det enda som slår Ibland önskar jag att någon där ute hittar mig till dess går jag ensam. En av mina Favorit Låtar :D Redigerat 29 April 2011 av CharlesIngvar
CharlesIngvar Skrivet 30 April 2011 Rapport Skrivet 30 April 2011 green day- boulevard of broken dreams?Precis Rätt :) Din tur
Hoonigan Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Skrivet 1 Maj 2011 Jag hör tågen komma, det är rullar över kröken och jag har inte sett solsken, sen jag vet inte när, Jag sitter i******** och tid går på men tåget fortsätter rulla ner till San Anton .. När jag var en bäbis min mamma sa till mig. Son, att alltid vara en snäll pojke, inte någonsin leka med vapen. Men jag sköt en man i Reno bara för att se honom dö. Thats the shit im talking about
Whore Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Skrivet 1 Maj 2011 Oh, jag vet! Folsom Prison Blues av the man in black, Johnny Cash. Tung låt. :D
Rekommendera inlägg