Whore Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Skrivet 1 Maj 2011 "Jag är en andalusisk hund Jag vill växa upp och bli en som försämrar" :D
Whore Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Skrivet 7 Maj 2011 Pixies - Debaser?Rätt! :D Tänkte väl att den skulle hålla er sysselsatta ett tag.
Poesi Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Skrivet 7 Maj 2011 Jag väntade ett tag med att googla ifall nån som faktiskt kunde den skulle svara, men ingen svarade ju så. Behöver jag införskaffa ett vittne från det hela av denna nedrighet detta finns det nog inget behov av, manliga syskon, varenda kotte kan använda sina ögon
CharlesIngvar Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Skrivet 7 Maj 2011 Jag väntade ett tag med att googla ifall nån som faktiskt kunde den skulle svara, men ingen svarade ju så.Behöver jag införskaffa ett vittne från det hela av denna nedrighet detta finns det nog inget behov av, manliga syskon, varenda kotte kan använda sina ögonKan det vara Cock Sparrer Med i Need a witness?
Poesi Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Skrivet 20 Maj 2011 Behöver jag införskaffa ett vittne från det hela av denna nedrighet detta finns det nog inget behov av, manliga syskon, varenda kotte kan använda sina ögonnästa vers då, som är mer karakteristisk den åldrade damen sparkar karate blott för en liten sväng ned på gatan den småväxta bebisen har kunskaper om kung fu han utövar dem över de som han stöter på
CharlesIngvar Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Skrivet 5 Juni 2011 (redigerat) The Clash - One More Timedå whore inte skrivit någon ny låt så fortsätter jag Du måste ge folket nu ge folket vad dom vill ha. Nej jag känner inte dig. du måste ge folket ge folket vad dom vill ha. Men jag har varit över hela världen Och alla känner på samma Det är ett enhälligt beslut. Redigerat 5 Juni 2011 av CharlesIngvar
Rekommendera inlägg