Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Frankrike=paris ungern=budapest rumënien=bukarest spanien=madrid italien=rom grekland=aten island=reykjavik ryssland=moskva england=london irland=dublin men jag kan fler... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nlu1990 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag e bra på det! :lol: USA=Wachington D.C Canada=Toronto Mexico=Mexico City malta=Valletta Portugal=Lissabon Vitryssland=Minsk Österrike=Wien Finland=Helsingfors Tyskland=Berlin Lettland=Riga Sverige=stockholm har jag rätt? :rolleyes: Canadas huvudstad heter ottawa. Inte toronto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (Nlu1990 @ 31/05-2004 10:33:58) jag e bra på det! :lol: USA=Wachington D.C Canada=Toronto Mexico=Mexico City malta=Valletta Portugal=Lissabon Vitryssland=Minsk Österrike=Wien Finland=Helsingfors Tyskland=Berlin Lettland=Riga Sverige=stockholm har jag rätt? :rolleyes: Canadas huvudstad heter ottawa. Inte toronto ja, jag kom det sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Detta blir ingen utmaning för mig. Jag kan allihopa ändå så... Har haft prov och allt möjligt på dessa...Kan vi inte ställa frågor på älvar i Sverige och bergstopparna i grannlandet också?(Norge) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Detta blir ingen utmaning för mig. Jag kan allihopa ändå så... Har haft prov och allt möjligt på dessa...Kan vi inte ställa frågor på älvar i Sverige och bergstopparna i grannlandet också?(Norge) man får ju ändå inte poäng för det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 I våran skola har vi haft europa prov på länderna där man ska peka ut dom och kunna namnen de var en kille som körde provet med föräldrana på en dag som hette skolans dag och då blev föräldrarna intresseradde de var många som gjorde de provet :P:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 I våran skola har vi haft europa prov på länderna där man ska peka ut dom och kunna namnen de var en kille som körde provet med föräldrana på en dag som hette skolans dag och då blev föräldrarna intresseradde de var många som gjorde de provet :P:D vi har nästan inte haft ngt geografi hela årskursen! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (Silver Star @ 01/06-2004 19:19:56) Detta blir ingen utmaning för mig. Jag kan allihopa ändå så... Har haft prov och allt möjligt på dessa...Kan vi inte ställa frågor på älvar i Sverige och bergstopparna i grannlandet också?(Norge) man får ju ändå inte poäng för det... Nej,men man kanske kan ha stor nytta av det. okej. Vad heter den största glaciären på Island? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 03/06-2004 16:55:54) (Silver Star @ 01/06-2004 19:19:56) Detta blir ingen utmaning för mig. Jag kan allihopa ändå så... Har haft prov och allt möjligt på dessa...Kan vi inte ställa frågor på älvar i Sverige och bergstopparna i grannlandet också?(Norge) man får ju ändå inte poäng för det... Nej,men man kanske kan ha stor nytta av det. okej. Vad heter den största glaciären på Island? vatnajökull...kommer inte ihåg hur det stavas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Silver Star @ 06/06-2004 11:28:47) (Jonte The Winner @ 03/06-2004 16:55:54) (Silver Star @ 01/06-2004 19:19:56) Detta blir ingen utmaning för mig. Jag kan allihopa ändå så... Har haft prov och allt möjligt på dessa...Kan vi inte ställa frågor på älvar i Sverige och bergstopparna i grannlandet också?(Norge) man får ju ändå inte poäng för det... Nej,men man kanske kan ha stor nytta av det. okej. Vad heter den största glaciären på Island? vatnajökull... kommer inte ihåg hur det stavas... Visst, det är ju rätt. Har du haft prov på detta? Det finns en lite längre ner om heter MyrDahlsjökull också. Vem vet, du kanske frågar mamma och pappa. hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag kan alla 50. Valletta Lissabon Minsk Wien Helsingfors Berlin Riga Lite osäker men tror Stockholm Washington D.C. Ottawa Mexico City Om det är någon som undrar vad D.C. står för så står det för District of Colombia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 06/06-2004 11:48:24) (Silver Star @ 06/06-2004 11:28:47) (Jonte The Winner @ 03/06-2004 16:55:54) (Silver Star @ 01/06-2004 19:19:56) Om det är någon som undrar vad D.C. står för så står det för District of Colombia man visste ju det... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg