F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ett annat land i afrika har också två huvudstäder kapstaden och pretoria tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ett annat land i afrika har också två huvudstäder kapstaden och pretoria tror jag okej. Hur fick du reda på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 kartbok när vi hade prov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ett annat land i afrika har också två huvudstäder kapstaden och pretoria tror jag nej, bara pretoria, kapstaden e bara störst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 kartbok när vi hade prov Jaha. Fick ni ha kartboken på provet? Det är ju lite fuskigt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 08/06-2004 14:21:57) kartbok när vi hade prov Jaha. Fick ni ha kartboken på provet? Det är ju lite fuskigt det. nej jag menar innan provet när vi tränade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 min kompis gjorde ett grymt trick, han tog med spanska boken in på ett so prov och sa att han hade spanska direkt efter, läraren gick med på det och anade inget.. vi hade prov på europa och huvud städer och i första uppslaget i spanska boken fanns en karta på europas länder och huvud städer på spanska då, men man fatta vad det stog, han hade fått MVG på provet om han inte vart så klumpig och tappast boken framför läraren så första siden kom fram, då fick han IG stället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (F.B.K @ 08/06-2004 14:23:27) (Jonte The Winner @ 08/06-2004 14:21:57) kartbok när vi hade prov Jaha. Fick ni ha kartboken på provet? Det är ju lite fuskigt det. nej jag menar innan provet när vi tränade okej, hade ni prov på kapstade, Pretoria då också? Annars var det ju onödigt att läsa på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vi hade prov på afrikas största städer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) min kompis gjorde ett grymt trick, han tog med spanska boken in på ett so prov och sa att han hade spanska direkt efter, läraren gick med på det och anade inget.. vi hade prov på europa och huvud städer och i första uppslaget i spanska boken fanns en karta på europas länder och huvud städer på spanska då, men man fatta vad det stog, han hade fått MVG på provet om han inte vart så klumpig och tappast boken framför läraren så första siden kom fram, då fick han IG stället...:lol: Haha,rättvisan ger igen :lol: Redigerat 8 Juni 2004 av Yoshi^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 min kompis gjorde ett grymt trick, han tog med spanska boken in på ett so prov och sa att han hade spanska direkt efter, läraren gick med på det och anade inget.. vi hade prov på europa och huvud städer och i första uppslaget i spanska boken fanns en karta på europas länder och huvud städer på spanska då, men man fatta vad det stog, han hade fått MVG på provet om han inte vart så klumpig och tappast boken framför läraren så första siden kom fram, då fick han IG stället... Lite otur kanske. Det var ju en sådan typisk sak. Rättvisa ska skippas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 08/06-2004 14:21:57) min kompis gjorde ett grymt trick, han tog med spanska boken in på ett so prov och sa att han hade spanska direkt efter, läraren gick med på det och anade inget.. vi hade prov på europa och huvud städer och i första uppslaget i spanska boken fanns en karta på europas länder och huvud städer på spanska då, men man fatta vad det stog, han hade fått MVG på provet om han inte vart så klumpig och tappast boken framför läraren så första siden kom fram, då fick han IG stället vilken klump!! :lol: :lol: så grynmt blev det jui inte... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg