Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Min lärare är skysst. Han är som ett barn.På fritiden sitter han och kör bf,CS,far cry och sånt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Min lärare är skysst. Han är som ett barn.På fritiden sitter han och kör bf,CS,far cry och sånt :P Jo, men jag tycker att vi lägger in han bland konstiga lärare. Hur gammal är han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag har flera lärare som e bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 09/06-2004 18:06:19) Min lärare är skysst. Han är som ett barn.På fritiden sitter han och kör bf,CS,far cry och sånt :P Jo, men jag tycker att vi lägger in han bland konstiga lärare. Hur gammal är han? 33 tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Yoshi^ @ 09/06-2004 18:42:03) (Jonte The Winner @ 09/06-2004 18:06:19) Min lärare är skysst. Han är som ett barn.På fritiden sitter han och kör bf,CS,far cry och sånt :P Jo, men jag tycker att vi lägger in han bland konstiga lärare. Hur gammal är han? 33 tror jag Okej. Men då är han lite konstig. Känner väl några få som spelar vid den åldern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag brukade köra CS med min lklassföreståndare, verkligen sjust, men sen i 8an flyttade han och vi fick våra konstiga klassföreståndare... och dem e 64 båda, 2 tanter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag brukade köra CS med min lklassföreståndare, verkligen sjust, men sen i 8an flyttade han och vi fick våra konstiga klassföreståndare... och dem e 64 båda, 2 tanter Oj, då. Aj, det känns som om det inte funkar i eran klass. Det är väl lite trist med 2 tanter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 skojar du, det finns ingen som gilalr dem... det e jätte jobbigt med gamla sura tanter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 skojar du, det finns ingen som gilalr dem... det e jätte jobbigt med gamla sura tanter! Tur att jag har en kille som lärare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 mina klassföreståndare e typ dem ända tanterna på skolan... snacka om otur att få just dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 mina klassföreståndare e typ dem ända tanterna på skolan... snacka om otur att få just dem! På våran skola är det nästan bata tanter men jag har tur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ja verkligen om man gämför med mig... jag fick de ända tanterna... men det kanske blir nya i 9an... (HOPPAS!!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg