zipy Skrivet 12 December 2003 Rapport Skrivet 12 December 2003 1:sonic 2:shiningforce 3:the lost wikings Det tycker jag1 :mrgreen: :mrgreen: :cry: :mrgreen: :mrgreen:
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Skrivet 14 December 2003 vad e shiningforce förnåt
roxyIII Skrivet 21 December 2003 Rapport Skrivet 21 December 2003 vem här har spelat det där delfin spelet?? det är SK*T KUL!
ouagadougo Skrivet 23 December 2003 Rapport Skrivet 23 December 2003 Menar du Ecco så har jag både Ecco the dolphin och Ecco: the tides of time. Har klarat tides of time, men bara typ 2 första banorna i the dolphin. Det har förresten kommit ett nytt till ps2, minns inte vad det heter.
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2004 va delefin spel det låter ovanligt
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2004 vad e det man ska göra igentligen
ouagadougo Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Det är olika för varje bana. Huvudsakligen är det att komma i mål på banorna, men ibland ävan att döda bosser. Jag tycker att båda spelen som jag har är svåra och irriternde som f*n.
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jaha så det e typ som sonic bara att man e delifin skoja mentyp något linande fast i vatnet eller?? ........??
ouagadougo Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Lite grann. Man är en delfin som kan simma i alla riktningar (alla som, man har i 2-D) så att det är som ett litet steg över 2-D, men ändå inte 3-D. Det är lite svårt att förklara, men jag brukar säga att spelen är som ett mellenting mellan 2-D och 3-D. Men åter till delfinen. Ecco är den man styr, och man kan skjuta ljudvågor och "stångas" för att döda sina fiender. I The tides of time kan man även förvandlas till andra djur som fåglar, hajar, maneter och en ful skorpion-liknande grej.
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Jag diggar alla sonic spel. Sonic var det första spel jag fick och jag spelar det än ida. (Började spela det när javar 3, nu är jag 12)
Rekommendera inlägg