5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Kan inte bestämma mig, jag låter er bestämma! Top spin 4 Crysis 2 Bulletstorm Dragon Age 2 Vilket av dessa ska jag välja tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Du borde då inte köpa Bulletstorm, det kändes ganska fattigt för ett 500kr spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2011 Okej, jo. Det spelet har jag varit tveksam till också. Men om ni tycker om det så kanske, men det verkar ju inte vara så :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilleFh Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Crysis 2 är EPIC! Banorna är väldigt stora och fria och inte som tex CoD där du måste göra precis som dom bestämt. Utan här kan du planera själv hur du vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Köp Fifa 11 om du inte har det, det slår allt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Köp Fifa 11 om du inte har det, det slår allt :DNej, isåfall väntar jag på FIFA 12 :).Kommer nog köpa Virtua Tennis 4, kommer om runt en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WarCry Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Dragon age 2 utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Dragon Age 2 är nog en toppfavorit, inte bulletstorm, det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Om du ska ha fifa så köper du ett gammalt som tex 05. Mycket billigare samma gameplay. Men crysis 2 är bäst av dom du räknade upp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Crysis 2, ganska coolt spel. Det är som COD men bara jag inte vet en sak: Om det är killstreaks som gäller för att få bra saker som first strike eller vad det heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 crysys 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Om du ska ha fifa så köper du ett gammalt som tex 05. Mycket billigare samma gameplay. Men crysis 2 är bäst av dom du räknade upp :) Det fetstilta: Absolut inte. Om jag köper fifa så blir det nyaste. Att ens jämföra 05 med 11..Kommer köpa Virtua Tennis 4 först. Men ett annat också, blir väl antingen dragon age 2 eller crysis 2. Kom med lovord om spelen nu ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.