Hoppa till innehåll

Är I Målbrottet...


HHAHA
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är så att jag har hamnat i målbrottet, och det är ok ibland. Men ibland är min röst jättemörk och man hör knappt vad jag säger, medans annars är min röst sådär halvmörk och svajar mycket. Jag vill ha "halvmörk" röst hela tiden. Varför låter min röst på ett sett ibland och på ett annat sätt ibland också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo det är för att du är i målbrottet.

Men jag vill inte vara i målbrottet :( när min röst är sådär jätte mörk är mitt självförtroende dåligt, medan när min röst är så där "halvmörk" som jag vill ha det är mitt självförtroende i topp. (ta mig inte oseriöst)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla kommer i målbrottet, det är bara att strunta i det och prata på som vanligt, finns ingenting du kan göra.

Det går över om några år.

Tack för alla seriösa och oväntat snabba svar. hur många år pratar vi om?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Olika från person till person. Jag kom in målbrottet förra vintern/våren typ och det är mycket bättre nu men min sångröst är ganska långt ifrån färdigutvecklad.

Fråga en förälder.

vill inte fråga en förälder, min plan är att låtsas att allt är som normalt tills jag har kommit ut ur målbrottet :)

Undrar också finns det något sätt att behålla rösten jag är bekväm i efter målbrottet?

Redigerat av HHAHA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...