pontaxxr Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 (redigerat) Hello Söker en programmerare inom php, html, mysql och html såklart som kan hjälpa till att fixa inte-okej.se vi vill ha en gratis programmerare som såklart får ära på hemsidan och om den skulle bli stor så betyder det ju mkt :) behöver inte vara bäst utan en vanligt hobbyprogrammerare som jag :) Besök inte-okej.se Redigerat 30 Mars 2011 av pontaxxr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Vad exakt behöver du hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Är det du som gjort layouten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 1 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Är det du som gjort layouten?Jag utgick från en gratis template.Jo jag behöver hjälp att fixa till alla koderna göra dom mer clean, bättre.och hjälp med alla nya saker när det e dags för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Jag utgick från en gratis template.Jo jag behöver hjälp att fixa till alla koderna göra dom mer clean, bättre.och hjälp med alla nya saker när det e dags för det.Mh tänkte det eftersom att man själv förmodligen inte skulle sitta och förklara alla delar i sin CSS fil. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Mh tänkte det eftersom att man själv förmodligen inte skulle sitta och förklara alla delar i sin CSS fil. :)Haha ne xD men du e inte intresserad ? värkar kunna lite xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Vilka är "vi"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Vilka är "vi"?Min kompis hjälper mig lite med sidan om det var det du tänkte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Haha ne xD men du e inte intresserad ? värkar kunna lite xDNe, jag har fullt upp! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Ne, jag har fullt upp! :POkej xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.