MilleFh Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Skrivet 31 Mars 2011 Vart är Mass Effects spelforum!? Ett så grymt spel som Mass Effect måste ju få det! Citera
Pomegranate Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Jag har aldrig sett en tråd om mass effect här så en forum för det vore överdrivet. Citera
Nafrali Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Flyttar till Fuska.se. Lär nog inte komma ett forum då det knappt skrivs något om spelet. Citera
williamren Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Man skulle möjligtvis kunna ha ett forum för alla bioware-spel, men inte ett för bara Mass Effect. Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 April 2011 Rapport Skrivet 2 April 2011 Det vi behöver är mindre forum som endast har ett spel i sig, inte mer. Så nej tack, sen så skulle det forumet bli väldigt oaktivt också skulle jag gissa på. Citera
Gäst Qruzie Skrivet 15 April 2011 Rapport Skrivet 15 April 2011 jag har inte hört talats om det eller sett det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.