MilleFh Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Vart är Mass Effects spelforum!? Ett så grymt spel som Mass Effect måste ju få det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Jag har aldrig sett en tråd om mass effect här så en forum för det vore överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Flyttar till Fuska.se. Lär nog inte komma ett forum då det knappt skrivs något om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Man skulle möjligtvis kunna ha ett forum för alla bioware-spel, men inte ett för bara Mass Effect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Det vi behöver är mindre forum som endast har ett spel i sig, inte mer. Så nej tack, sen så skulle det forumet bli väldigt oaktivt också skulle jag gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 jag har inte hört talats om det eller sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.