MrFr3drik Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Har köpt 2 headset nu och jag får fan ont i öronen av alla. De är jättesköna i affären men när man hafft dom i 20 min får man ont på öronen och efter 30 min kan ma inte ha dom på längre. Måste ta av dom och vila öronen... Ska man vänta på att öronen ska härda sig lite eller ska man inte använda headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Lägg upp en bild på dina headset så vi kan se hur de ser ut. Jag använder steelseries siberia v2 dom är as sköna. Tror inte du ska ''vila'' öronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Kände samma sak förut, dock inte alls något nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 31 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Såna här är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Siberia V2, köp och älska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Testade min polares Siberia V2, måste säga att det var som att få en orgasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Såna här är detSkaffa Siberia V2. Nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Nuff said nuthin', alright lets start Vissa headset brukar man alltid få ont i början. Några går det över på en kort tid, andra flera dagar t.o.m upp till månader. Använd dem runt 1-3 veckor. Eller till och med upp till 1-3 månad(er). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Siberia V2... (Länk <---) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Här är ett par riktigt sköna har haft dem i två veckor nu och har aldrig behövt ha ont i öronen,-->Razer<--. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Här är ett par riktigt sköna har haft dem i två veckor nu och har aldrig behövt ha ont i öronen,-->Razer<--.Onödigt dyr??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Köpa headset för 1400?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.