Draghguggwhor Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Tjenare, har ett litet problem här, det är en tjej som gillar mig, och frågar om jag gillar henne. Men jag gillar en annan tjej, men jag hatar att såra folk så jag vågar inte säga att jag inte gillar henne, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Säg till henne att du gillar en annan. säg att du bara vill vara vänner, i stort sett finns det inget annat och göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Säg som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Har lärt mig att man kan vara sympatisk till en viss gräns. Efter den gränsen måste man tänka på sig själv, tro det eller ej. Lyckas du själv bli sönderdeprimerad pga någon annans problem så har du hållt över gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.