burnedBanana Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 jag är snart 99 firemaking på min main så jag undrar vilken ni tycker jag ska ta som nästa woodcutting eller fishing? mining e ett litet alternativ men gör inte 99 på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2011 Om du vill dra 99 tycker jag du ska ta 99 fishing för capen e snygg + att den är mer sällsynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 1 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Om du vill dra 99 tycker jag du ska ta 99 fishing för capen e snygg + att den är mer sällsynt.fast det är ju bara för att den e as seg att få... Man får ju fan sitta o kolla på simpsons eller nått medans man fiskar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 jag tittar på south park medan jag fiskar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Jag tycker att du ska ta fishing! :) När jag tog 99 fishing så kollade jag igenom "How I met your mother"- serien samt scrubs. Så ja, fishing tar lite tid. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 4 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 Jag tycker att du ska ta fishing! :) När jag tog 99 fishing så kollade jag igenom "How I met your mother"- serien samt scrubs. Så ja, fishing tar lite tid. :Pnice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg