pokemon sebbr Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Mitt lilla tips är att ta vatten pkmnen först ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Mitt lilla tips är att ta vatten pkmnen först ;) Mitt tips är att du kollar in mitt änme och kanske motiverar lite varför du tycker Mudkip bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Fånga en Zigzagon,man får Itém av den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 det är bäst att börja med en vatten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Nae eld äh zigzagoon är tråkig jag brukar ha wingull eller pochyena eller tailow men man ska ha torchic som start pokémon men inte treeeko eller vad den heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 man ska ALLTID ta torchic.. det e nån j*vel som har skickat in ett fusk på här på fuska.se och sakt att man ska ta Mudkip för att vatten e super mot steel.. manska ta torchic och så ska man träna den till blaziken och ha attackerna Fire Punch (kan man ta med heart scale) Sky Uppercut och nån annan som är bra.. för då e du super effektiv mot alla utom två på Steven Armaldo och Cradily.. Cradily e Grass Rock Armaldo är Bug Rock :D det e mitt 'lilla' tipps! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 själv tog man treecko, utan motivering men asså vatten e inte alls på mot steel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Vatten Pokemon har kraftiga attacker o bra Försvar Eld a dem har starka attacker och gräs har br SNABBHET fast ta Mudkip han blir till Swampert han kommer ÄGA du kommer inte ångra dig han vinner LIGAN LÄTT SOM EN PLÄTT ! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag Stor Rekomenderar att ta Mudkip Om Du Vill Ha LÄTTARE i alla gym och i Pokemon ligan!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) man ska helt klart ha blaziken när man kommer till pokemon ligan hans atacker är ju super efektiva mot alla elite four tränarna det är bara att göra så här: ta dublle kick på normal tränaren.ta blaze kick på spök tränaren (miror mov) fungerar ocså bra.ta dublle kick på is tränaren.ta blaze kick på drak tränaren (kygore med ice bem är super efektivt).och dublle kick på stevens pokemon. det är så man använder blaziken mot pokemon ligan Redigerat 23 Maj 2004 av MASTER MODE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 man kan också ta kyorge med ice beam på dom två sista tränarna, de e bäst, dom dör på en attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg