Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Okej men då kanske du borde leta efter mer sidor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ja, jag har nästan blivit medlem på Vorld Of My Mind, det ska godkännas först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Samma här DanneStorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ja den sidan är ganska oaktiv men jag ska försöka få tag i Admin på den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ja tack! Jag skulle gärna vilja vara med där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vad bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ja, vilken sida av dom du skrev tycker du det är mest aktivt i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Det är nog Vattnadal och Tsuran... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Ockej, jag ska bli medlem där också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 jag vill bli medlem på Demon Hunters men när jag har fylt i allt på första sidan kommer jag inte vidare ska jag vänta eller vad ska jas göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(proffset) Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Finns rollspel på forums2.battleon.com man måste ha en gubbe på denna hemsida battleon.com för att använda forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.