gamelover2 Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Hej, jag och min vän ska jailbreaka hans ipad, men när den e tethered, kommer den starta normalt när han stänger av och på den, inte med jailbreak på iPaden. stannar apparna då? Citera
Touchmagic Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 du måste starta den med en dator om du stänger av den, och jailbreaket försvinner har jag för mig. (rätta mig om jag har fel) det blir som när du precis köpte ipaden, att du måste synca med iTunes. Citera
gamelover2 Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Skrivet 2 April 2011 Kan man spara de jailbeakhämtade apparna på itunes? Klart man kan va? Citera
Touchmagic Skrivet 2 April 2011 Rapport Skrivet 2 April 2011 mina är sparade, så jag antar det. Citera
Bart1 Skrivet 5 April 2011 Rapport Skrivet 5 April 2011 skaffa ett untetherd jailbreak så rebootar den själv och du behöver ingen dator ;) t.ex greenp0sion Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.