Ultrafuskaren Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Jo...Hej. Har ni blåst någon riktigt stort den 1:a April nån' gång? Idag lurade min klasskompis mig och mina polare på karameller med citronsyra på..... Citera
A16 Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Jo...Hej. Har ni blåst någon riktigt stort den 1:a April nån' gång? Idag lurade min klasskompis mig och mina polare på karameller med citronsyra på.....Gjorde det här buset på min broder Citera
swagzter Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Idag var det en lärare som låtsades att han hade stukat foten, och gick på kryckor. Och en annan lärare som lurade alla att det var oförberett prov. J*vla lirare till lärare vi har! :P Citera
Proccito Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Idag var det en lärare som låtsades att han hade stukat foten, och gick på kryckor. Och en annan lärare som lurade alla att det var oförberett prov. J*vla lirare till lärare vi har! :Pdet andra fick vi idag.Men jag var smart och visste vilken dag det var XD Citera
Ryssfemma Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Orkade inte komma på något, sa att jag fått mina odds att gå in och vinsten blev 100kr x 490 i odds. En hel del gick på det och så är man nöjd, kanske första gången jag lagt tid på det. Citera
Johnossi Skrivet 1 April 2011 Rapport Skrivet 1 April 2011 Jag sa; "Din mamma är smal" Polare; :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Moi; APRIL APRIL lololol Citera
Ultrafuskaren Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Skrivet 2 April 2011 (redigerat) HAHAHAHA, Collez! Den var ju awesome! Redigerat 2 April 2011 av Ultrafuskaren Citera
CeZ Skrivet 2 April 2011 Rapport Skrivet 2 April 2011 Haha ta det lugnt, inte jag som gjorde det. Hittade den på existenz bara o tyckte den va rolig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.