Ultrafuskaren Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Jo...Hej. Har ni blåst någon riktigt stort den 1:a April nån' gång? Idag lurade min klasskompis mig och mina polare på karameller med citronsyra på..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Jo...Hej. Har ni blåst någon riktigt stort den 1:a April nån' gång? Idag lurade min klasskompis mig och mina polare på karameller med citronsyra på.....Gjorde det här buset på min broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Idag var det en lärare som låtsades att han hade stukat foten, och gick på kryckor. Och en annan lärare som lurade alla att det var oförberett prov. J*vla lirare till lärare vi har! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Idag var det en lärare som låtsades att han hade stukat foten, och gick på kryckor. Och en annan lärare som lurade alla att det var oförberett prov. J*vla lirare till lärare vi har! :Pdet andra fick vi idag.Men jag var smart och visste vilken dag det var XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Orkade inte komma på något, sa att jag fått mina odds att gå in och vinsten blev 100kr x 490 i odds. En hel del gick på det och så är man nöjd, kanske första gången jag lagt tid på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Jag sa; "Din mamma är smal" Polare; :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Moi; APRIL APRIL lololol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 (redigerat) HAHAHAHA, Collez! Den var ju awesome! Redigerat 2 April 2011 av Ultrafuskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 fan vad taskigt XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Hemskt. Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Haha ta det lugnt, inte jag som gjorde det. Hittade den på existenz bara o tyckte den va rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.