Hoppa till innehåll

Angående Gruppen Imba


Rekommendera inlägg

Ärligt talat så är det rätt så kul med en grupp som Imba. Sen att folk har gått till admin och gråtit är för att hämnas.

Löjligt att Imba inte kan få vara så som det har varit förr.

Men men.

Det är för att Imbamedlemmarna nu inte kan ta hänsyn till dem som inte vill bli mobbade/hon som inte vill bli mobbad.

Och det finns nog en anledning till att personer springer och skvallrar för admin för hämndens skull.

 

 

Kanske är bra förresten att moderatorerna håller mer koll på imba, för jag är inte säker på att dessa regler kommer att hållas eftersom de upprepats för många gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är för att Imbamedlemmarna nu inte kan ta hänsyn till dem som inte vill bli mobbade/hon som inte vill bli mobbad.

Och det finns nog en anledning till att personer springer och skvallrar för admin för hämndens skull.

Kanske är bra förresten att moderatorerna håller mer koll på imba, för jag är inte säker på att dessa regler kommer att hållas eftersom de upprepats för många gånger.

Det är därför jag har gjort dessa ändringar så det inte ska ske igen :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kommer nog att bli bra.

Så ni kan ha kul.

Fast inget snack om mig tack. Då... då kommer jag tillbaka. Deal?

Nej, det kommer inte bli något snack om dig :), om du vill ansöka så gör du det i grupperforumet. Så får vi se om du blir godkänd eller inte.

 

Men någon som vet när admin kommer granska gruppen, skulle varit intressant att veta :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Intressant. Får jag fråga vad ett gäng ~13-åringar finner för något intressant med en sådan tråd? ("mondo & bizarre")

Samt tror ni inte att vi gör er en tjänst med att inte tillåta liknande trådar?

Det undrar jag med, men jag förstår faktiskt inte varför vi inte får det. Det är ju frivilligt att kolla, upp till sig själv.

Men hur är det med denna "utredning", har den varit eller blir den försenad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...