JePPe9 Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Tjo! Behöver hjälp med hur jag kan laga min läsare som ej läser skivor. Men när den väl läser så håller det väldigt länge innan det börjas igen med "Open Tray" fast det är en skiva i. Snabbt svar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Tjo! Behöver hjälp med hur jag kan laga min läsare som ej läser skivor. Men när den väl läser så håller det väldigt länge innan det börjas igen med "Open Tray" fast det är en skiva i. Snabbt svar tack!kostar typ 150 kr med en ny läsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Ring Xbox supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Ring Xbox supporten.Aaahh.... hade helst vela slippa det men det verkar som jag måste det. Men kanske kan köpa en läsare som redan är flashad. Hoppas det inte är mot reglerna att prata om "flash". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Aaahh.... hade helst vela slippa det men det verkar som jag måste det. Men kanske kan köpa en läsare som redan är flashad. Hoppas det inte är mot reglerna att prata om "flash".Kör du inte live? Eller kan man köra ändå? Och vad betyder med att man flashad dvdn igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 (redigerat) Du är 95%+ säker på LIVE om det passerar STEALTH och 99% om man passerar BÅDE Stealth och Verification. Meningen med flash är att man kan kö på backup. Redigerat 3 April 2011 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Vi fixade ju den förut igenom med att typ "lura" diskläsaren med att först öppna och ta ut skivan, sen stänga diskläsaren, sen öppna igen och sätta i skivan, så nu är det inte ett sånt stort problem. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawgz Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Beror på vart du bor, men vissa spelaffärer brukar kunna fixa sånt rätt billigt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.