Gäst Qruzie Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Vet nån nåt spel som dom vill rekommendera? i så fall skriv det här! (det måste vara på app store) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 (redigerat) Tiny Wings The Impossible Game Angry Birds Angry Birds Seasons Angry Birds Rio Redigerat 2 April 2011 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Mega Jump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Tiny WingsThe Impossible GameAngry BirdsAngry Birds SeasonsAngry Birds Rio :D Ja dom är bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Turf wars är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Bloons td 4 är rätt bra :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Fruit ninja! :D Man tröttnar aldrig på de spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 hittade ett som låg i top free. Stylish Sprint heter det, jag tycker iallfall det är ganska roligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Solipskier. Sjukt beroendeframkallande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Jag skulle vilja rekommendera Resident Evil The Mercinaires VS. Det kom ut väldigt nyligen och kostar endast 22kr. Om dom inte har höjt/sänkt det såklart :) Man kan spela online och offline/såklart. Och det funkar hyffsat bra! Köp! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 någon som vet några bra iPad Apps, helst gratis eftersom jag inte har några pengar kvar på mitt itunes konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 någon som vet några bra iPad Apps, helst gratis eftersom jag inte har några pengar kvar på mitt itunes konto?Vad för typ av app söker du? Jag kan rekommendera spelet trad nation. Riktigt underhållande strategi spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.