swagzter Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 (redigerat) *lock this shizz* Redigerat 2 Februari 2012 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Servern är outdated, du har inga planer på att uppdatera den? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Servern är outdated, du har inga planer på att uppdatera den? :)Jojojo, när WorldGuard till Bukkit stödjer 1.4. Tills dess får ni fixa den gamla klienten: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d977d34...c_minecraft.jar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Jojojo, när WorldGuard till Bukkit stödjer 1.4. Tills dess får ni fixa den gamla klienten: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d977d34...c_minecraft.jarOkej, då väntar jag nog tills WorldGuard stödjer 1.4. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Köpta versionen eller den vanliga? Annars om det är den köpta kan du göra så att vi crackade kan komma in ? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Köpta versionen eller den vanliga? Annars om det är den köpta kan du göra så att vi crackade kan komma in ? =)Crackat Minecraft? ... skäms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Crackat Minecraft? ... skäms.Ino Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Om man inte pallar betala den billiga peng minecraft kostar så får man inte spela på denna server! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Jag har aldrig sagt att jag inte har råd till minecraft, inte heller att jag inte vill köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 (redigerat) Edit:... Redigerat 3 April 2011 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg