Hoppa till innehåll

Item Lvl ?


Unusual
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är skillnad på healing och dps, När du healar så behöver du inte spam heala hela tiden utan bara se till att ingen dör.

När du dpsar så måste man pumpa ut all skada man kan hela tiden, om man inte slackar förstås.

Man behöver oftast spam heala i hc's jo, för tanksen har oftast så jävla dåligt gear, det är lättare att heala i raids än 5 man...

 

Som mage slackar jag på trash, men kör fullt ut på bossar, men det gör iof inte så står skildnad..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker det är mer slappt att heala i hcs än dpsa. Visserligen föredrar jag dps eftersom majoriteten i Hcs är totalt värdelösa och det tar en jävla tid annars. Sen som healer och tank kan det vara otroligt frustrerande fall dpsn suger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är mer slappt att heala i hcs än dpsa. Visserligen föredrar jag dps eftersom majoriteten i Hcs är totalt värdelösa och det tar en jävla tid annars. Sen som healer och tank kan det vara otroligt frustrerande fall dpsn suger

som healer kan man iaf boosta raiden, om alla andra suger. Om alla suger när man dpsar så dör man... Hände hela tiden på min mage :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill man ha gjort något så måste man göra det själv. Vanligtvis suger dpsarna hårt när jag tankar och när jag dpsar så suger alltid, exakt alltid tanken. Healers failar inte så ofta men när man väl kommer i samma grupp som en failer så är man körd.

 

Ret Paladins var bra innan Cataclysm patchen men nu suger dom, har själv en och jag gör mindre än 6000 DPS. :P

 

Fast det kanske beror på hur jag spelar.

Jag ber dig, länka din armory så kan jag säga om du är helt bakom flötet...

Jag har 350 ilvl på min retri paladin och gör 20-30k på vanliga instans bossar med cds, sjunker sen till ~15k

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ret Paladins var bra innan Cataclysm patchen men nu suger dom, har själv en och jag gör mindre än 6000 DPS. :P

 

Fast det kanske beror på hur jag spelar.

Lol, är du skillad retri så gör du bra dps. Hade en i guilden som gjorde 15k dps på Nefarian när vi progressade han, blått gear och några epics.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Retripaladins har blivit relativt dåliga i PvE generellt. Fast det finns såklart undantag.

 

Som tidigare nämt, 329 för random hc, är alldeles för lågt. Bör vara 333 i alla fall, så trött på att hamna i grupper med random noobs ;) Eller fixa så att de med 350-355+ ilvl bara hamnar med folk med lika gear.

 

Cata är bra, men fortfarande för lätt :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Retripaladins har blivit relativt dåliga i PvE generellt. Fast det finns såklart undantag.

 

Som tidigare nämt, 329 för random hc, är alldeles för lågt. Bör vara 333 i alla fall, så trött på att hamna i grupper med random noobs ;) Eller fixa så att de med 350-355+ ilvl bara hamnar med folk med lika gear.

 

Cata är bra, men fortfarande för lätt :/

Vad är det som är för lätt? Tycker det är en perfekt balans nu. Att klaga på att instancer är för lätta är ja bara.... Instancer svårighetsgrad är lika relevant som att questa.

 

Det är raiding och PvP svårighetsgraden mäts. Och de raids som finns nu är relativt/väldigt svåra på Heroic.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det som är för lätt? Tycker det är en perfekt balans nu. Att klaga på att instancer är för lätta är ja bara.... Instancer svårighetsgrad är lika relevant som att questa.

 

Det är raiding och PvP svårighetsgraden mäts. Och de raids som finns nu är relativt/väldigt svåra på Heroic.

Idd. Med bara ~160 guilder i världen som har dödat alla 13 bossarna på heroic efter nästan ett halvår med Cataclysm så kan man inte säga att Cataclysm är för lätt. Iallafall inte utan att ha clearat allt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idd. Med bara ~160 guilder i världen som har dödat alla 13 bossarna på heroic efter nästan ett halvår med Cataclysm så kan man inte säga att Cataclysm är för lätt. Iallafall inte utan att ha clearat allt.

exakt min poäng.

 

Förstår inte riktigt varför folk bryr sig om Instancer....

 

Det kanske var roligt att de var svåra de första veckorna. 30min invite för en dps och man kunde fastna i DM i nästan 2timmar. Så kul är inte instancer ^^ Och nu kör man dem en gång per dag på varje char oftast. Då ska det gå snabbt!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...