Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 kan man sälja glassar med glassbilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 kan man sälja glassar med glassbilen? Nej ! Jag kan inte det iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 (PePsodenT @ 18/05-2004 15:09:35) kan man sälja glassar med glassbilen? Nej ! Jag kan inte det iaf ! va synd!men det e lite konstigt också för man kan jobba med taxi och åka bus så man borde kunna jobba med glass bilen också! :o ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Skulle va roligt men nej tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 d enda man kan göra med glassbilen är att köra extremt snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag tror inte det men om du vill köpa gta vc så kan du köpa det för där kan man sälja glassar men ibland ser polisen och då blir jagar den en!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.