hans Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Jag har bara en scrap kvar av Bollard Twins Gang Outfit och det är att fånga en bollard twin bounty alive men det dyker aldrig upp en lapp. Vad ska jag göra? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Kolla på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Kolla så att du är i rätt stad först. Sen brukar den dyka upp helt random, ibland kommer den direkt och ibland inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Stick till MacFlarens och campa vid där lappen ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Du måste göra alla Nightwatch jobs också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 (redigerat) Man behöver inte göra ALLA, bara några stycken sen får man någon som hamnar på väggen som wanted. Eller så kan man försöka hitta någon som har stulit någons häst eller nåt och skita i att fånga tjuven, för han komma komma på väggen senare då som wanted. Redigerat 17 April 2011 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 8 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Jag har gjort kanska mycket Nightwatch men jag har inte campat funkar det lika bra fast att sova i huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Den dyker alltid upp random. När man sparar så hoppar man ju fram några timmar, vet inte om det gör så att den kommer fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.