ImCasualGamer Skrivet 16 April 2011 Rapport Dela Skrivet 16 April 2011 Man kan ju fråga sig varför du gått in som oss? Du har fan inte haft något där att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 16 April 2011 Rapport Dela Skrivet 16 April 2011 Man kan ju fråga sig varför du gått in som oss?Du har fan inte haft något där att göra.Nyfikenhet^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Jag har gått in som "poexix, Gandolf (Gillade dina hemliga öar btw), tollann och DjLudde".Ohhh great! Måste ja byta pw igen?... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Frågan är snarare hur bra ni håller era lösenord hemliga om EN person får tag på 4 personers lösenord.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Frågan är snarare hur bra ni håller era lösenord hemliga om EN person får tag på 4 personers lösenord..men det är väl klart som fan han inte fick reda på våra lösenord! -.-de e nått jävla program... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Men, eftersom servern har stängt av verify-names och online-mode = false, så behöver jag inte några lösenord för att komma in. Allt jag behöver göra är att skriva in erat användar-namn i min name-spoofer så äre klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Frågan är snarare hur bra ni håller era lösenord hemliga om EN person får tag på 4 personers lösenord..Lol killen med kollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Men, eftersom servern har stängt av verify-names och online-mode = false, så behöver jag inte några lösenord för att komma in. Allt jag behöver göra är att skriva in erat användar-namn i min name-spoofer så äre klart.Jaha du körde på det sättet. Ja dom får ju skylla sig själva egentligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Fixa servern så den funkar till 1.5 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Lägg gärna till mig :) ZergEx10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg