3235 Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Tycker att mycket negativet har riktats mot 3DS genom tidningar,recensioner och spel sidor. Förtjänar den det eller vill folk bara ha något att klaga på? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Om den är dålig är den dålig, right? Själv det lilla jag testat är den nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Gillar den väldigt mycket men i nuläget känns det inte värt pengarna bara får vänt lite till till ett riktigt prisvärt spel kommer och då har den säkert sänkts till 2000 lappen hoppas att den ligger runt 2000-2300 i mitten av sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 3Dn är inte så bra om man inte tittar rakt, men då kan man välja att spela i 2D istället. Det är egentligen det enda problemet jag kan komma på, utom möjligtvis batteritiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Det enda man kan klaga på är att release-spelen var rätt så tråkiga, all annan kritik är oförtjänt. Att batteritiden är är dålig stör mig inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Det enda man kan klaga på är att release-spelen var rätt så tråkiga, all annan kritik är oförtjänt. Att batteritiden är är dålig stör mig inget alls.Kan nog störa rätt många om man åker långa sträckor och inte kan ladda den. Men om man endast sitter hemma och spelar den så gör det nog inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Det ska finnas sånna där saker som man kopplar in i bilen och så kan man ladda ds:et i den. Fast i min bil finns den bara där fram så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Ser laddar sladden ut som NDS laddar sladden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Inte som en phat DS, men man kan använda en DSi laddare. Dockan är ju i vägen om man vill spela... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Dockan sitter ju löst, så ibland "hoppar" den ur och slutar ladda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Jag har inte 3DS själv men skulle gärna vilja skaffa den med tanke på 3D formatet. Dock finns det inga spel som lockar mig till konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Jag lovar dig, att köpa 3DSen för 3Dn är värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.