Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 9 April 2011 Rapport Skrivet 9 April 2011 Hojj o flojj! Har dragit igång en server och fick ihop 13 shyssta spelare på nån timma, tror bara en av dom är svensk, men ni kan väl engelska? :P Server kör CanaryMod som är en "fortsättning" av hMod, jag skiter fullständigt i bukkit. Servern har plats för 20 personer och KAN lagga lite ibland, men får bättre internet i sommar och dator uppgradering snart :D Skype gillas, vi snackar gärna :) NekoCraft.dlinkddns.com Finns även på MC Serverlist! http://mcserverlist.net/servers/4d9f752585bbf855eb0000d2
Rammus Skrivet 9 April 2011 Rapport Skrivet 9 April 2011 1. Server kör CanaryMod som är en "fortsättning" av hMod, jag skiter fullständigt i bukkit.2. Servern har plats för 20 personer och KAN lagga lite ibland1. CanaryMod?2. Säkert att du fixat det? laggade ganska mycket när vi spelade förut.
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 9 April 2011 Rapport Skrivet 9 April 2011 1. CanaryMod?2. Säkert att du fixat det? laggade ganska mycket när vi spelade förut.1. Utbyggnad av hMod, står även i första inlägget...2. Laggade för nån enstaka person med skitdator igår när vi var 13 spelare
Nissebils Skrivet 9 April 2011 Rapport Skrivet 9 April 2011 (redigerat) Joinarz [EDIT1]Fan, blev jailad i 10 min efter några sekunder [EDIT2] Bannad... Redigerat 9 April 2011 av PPP
Rekommendera inlägg