Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Hojj o flojj! Har dragit igång en server och fick ihop 13 shyssta spelare på nån timma, tror bara en av dom är svensk, men ni kan väl engelska? :P Server kör CanaryMod som är en "fortsättning" av hMod, jag skiter fullständigt i bukkit. Servern har plats för 20 personer och KAN lagga lite ibland, men får bättre internet i sommar och dator uppgradering snart :D Skype gillas, vi snackar gärna :) NekoCraft.dlinkddns.com Finns även på MC Serverlist! http://mcserverlist.net/servers/4d9f752585bbf855eb0000d2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 1. Server kör CanaryMod som är en "fortsättning" av hMod, jag skiter fullständigt i bukkit.2. Servern har plats för 20 personer och KAN lagga lite ibland1. CanaryMod?2. Säkert att du fixat det? laggade ganska mycket när vi spelade förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 1. CanaryMod?2. Säkert att du fixat det? laggade ganska mycket när vi spelade förut.1. Utbyggnad av hMod, står även i första inlägget...2. Laggade för nån enstaka person med skitdator igår när vi var 13 spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 (redigerat) Joinarz [EDIT1]Fan, blev jailad i 10 min efter några sekunder [EDIT2] Bannad... Redigerat 9 April 2011 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg