Hoppa till innehåll

Ledare På Läger Särar På Mig Och Min Flickvän


Rekommendera inlägg

Hej jag och min flickvän har problem. snart har vi varit ihop i 4 år och vi ser värkligen framemot att träffas igen.

 

Problemet är att när hon och jag åker på läger och träffas så håller ledarna där på att sära på mig och min flickvän. alltså vi får liksom inte göra det som man ska göra när man är tillsammans ni vet hålla hand kyssas etc. Dom tillexempel säger att nej sånt här gör vi inte här på lägret. och såklart tycker både jag och min flickvän det är jobbigt.

 

Jag ska skriva till lägerchefen och prata med henne men vad kan jag göra om det inte hjälper?? snälla hjälp mig och min flcivkän med detta problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej. Måste säga att det är modigt av dig att gå ut med det här.

 

Men i alla fall, det är alltså flera ledare som håller på såhär? Låter oerhört dumt, känns som om de borde vara snälla och snarare uppmuntra förhållanden och glädje och sånt roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Okej. Måste säga att det är modigt av dig att gå ut med det här.

 

Men i alla fall, det är alltså flera ledare som håller på såhär? Låter oerhört dumt, känns som om de borde vara snälla och snarare uppmuntra förhållanden och glädje och sånt roligt.

ja precis både jag och min tjej tycker det är jobbigt. vi har varit ifrån varandra i 4 månader nu och när vi träffas så har vi varit ifrån varandra i 10 månader. och jag tycker att man ska få hålla på när man saknat varandra så mycket och varit ifrån varandra så himla mycket

 

min förra tjej jag hade innan denna vi fick hålla på hur mycket som helst.

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har skrivit just nu 2 "kärleks" problem, ska du skriva 10 till? Du behöver inte skriva alla dina problem här i fuska.

Förvänta dig inte att du kommer få något hjälp här, försök och lösa problemen själv.

Tuffing. I beskrivningen för forumsektionen "Vänner, Relationer & Kärlek" står det:

 

Har du problem med kärleken eller kanske andra typer av relationsproblem? Fråga om råd här eller ge andra person råd.

 

Så har du ingenting att säga som kan hjälpa grabben kan du hålla käften istället för att bete dig som en dryg idiot.

 

OnT: Fråga varför det inte går bra nu när det varit okej tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tuffing. I beskrivningen för forumsektionen "Vänner, Relationer & Kärlek" står det:

 

Har du problem med kärleken eller kanske andra typer av relationsproblem? Fråga om råd här eller ge andra person råd.

 

Så har du ingenting att säga som kan hjälpa grabben kan du hålla käften istället för att bete dig som en dryg idiot.

 

OnT: Fråga varför det inte går bra nu när det varit okej tidigare.

Vänta ett litet tag. Har du sett någon tråd här som har blivit löst?

Och säger du grabben? Han säger ju själv att han är 21+.

 

Och detta är ju fan ett lägerproblem, ska vi säga "byt läger" eller nått? Luktar troll.

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta ett litet tag. Har du sett någon tråd här som har blivit löst?

Och säger du grabben? Han säger ju själv att han är 21+.

 

Och detta är ju fan ett lägerproblem, ska vi säga "byt läger" eller nått? Luktar troll.

Herregud, han ber ju bara om råd, spelar det någon roll om det har hjälpt tidigare att fråga efter det här? Du kan ju i alla fall försöka hjälpa till istället för att komma med en jävla attityd? Och ja, jag sa grabben, ett slarvigt uttryck som jag ofta använder i talspråk. Jag menar nödvändigtvis inte en "grabb" som i "liten pojke" utan mer som en allmän benämning av en annan person.

 

Att komma med trollanklagelser är ju även det jävligt onödigt och leder ingenvart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, han ber ju bara om råd, spelar det någon roll om det har hjälpt tidigare att fråga efter det här? Du kan ju i alla fall försöka hjälpa till istället för att komma med en jävla attityd? Och ja, jag sa grabben, ett slarvigt uttryck som jag ofta använder i talspråk. Jag menar nödvändigtvis inte en "grabb" som i "liten pojke" utan mer som en allmän benämning av en annan person.

 

Att komma med trollanklagelser är ju även det jävligt onödigt och leder ingenvart.

Men nu är det så att lägret säger nej till sånt här. Vad förväntade han sig för frågor? Han är ju vuxen tillräckligt nog att lösa sina egna problem, än att fråga om hjälp här i internet om vad man ska göra om ett läger särar på han och hans flickvän.

 

Och vad jag sa i mitt förra inlägg, att detta är mer ett problem som de själva ska lösa, än någon relations/kärlek problem.

 

Säger dom nej till att kyssas, så är det bara att acceptera det. Eller ska man gå dit och hota dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men nu är det så att lägret säger nej till sånt här. Vad förväntade han sig för frågor? Han är ju vuxen tillräckligt nog att lösa sina egna problem, än att fråga om hjälp här i internet om vad man ska göra om ett läger särar på han och hans flickvän.

Han är ju enligt egen utsago funktionshindrad. Så nej, han kanske inte kan lösa sina problem själv? Hursomhelst gjorde han ingenting annat än att be om råd, så varför väljer du att vara dryg istället för att komma med förslag? Bättre att inte skriva någonting alls då.

 

Säger dom nej till att kyssas, så är det bara att acceptera det. Eller ska man gå dit och hota dem?
Det har ju uppenbarligen gått bra förut, och hittills har vi inte fått reda på varför det inte är okej längre. Så jag tycker absolut inte att det bara är att acceptera det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...