CharlesIngvar Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Så jävla Häftigt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Sådär, nu är jag vaken på rikigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 "Haha jättekul!" Försök skräm några andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Har inte sett den men jag fattar vad som kommer hända om man ser en korridor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Jag kommer aldrig att tro på spökvideos mer nu när jag har sätt dokumentären Internet: Vad är sant? på Discovery Channel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 (redigerat) Se på slutet av videon så vet ni varför jag säger att denna suger. Förresten skuggan är från någon annan som går där bara. Redigerat 11 April 2011 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Såg inte slutet på videon. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 SATAN VAD RÄÄD JAG BLEV!!! jAG SLOG HÄNDERNA FÖR ÖGONEN FÖR ATT INTE SE DEN DÄR J**** SAKEN MER.... JA JAG ÄR SKITRÄDD.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Se aldrig en film i humor forumet om tråden har seriös titel, då är det en screamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 LOL! Man kan ju ha editerat detta och helt enkelt klippt bort en person som går så att man bara ser skuggan av han/hon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Lol, den är ju så sjukt gammal. Typ som att lägga upp en länk på "Scary car" eller va den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Lol, den är ju så sjukt gammal. Typ som att lägga upp en länk på "Scary car" eller va den heter.Tror att den dära "Scary Car"-saken egentligen är ifrån någon film fast sen så har dom klippt in ett sånt där missbildat missfoster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.