Thunder Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 det är den inte den första första spelkonsolen,men den bästa enligt mig. Jah ha beställt en såndår pistol me spelet DUCK AND HUNT,undra om de ä roligt. Ä de nån som vet Sudär om man kommer in i det är det rolit men det är jobbit när hunden skrattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 det är den inte den första första spelkonsolen,men den bästa enligt mig. Jah ha beställt en såndår pistol me spelet DUCK AND HUNT,undra om de ä roligt. Ä de nån som vet det är kul vet en sida där du kan spela det men den funkar inte nu jag tycker nes funkar men datan är bättre för jag har både nes, snes och GBA på datan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 8-bit är en bra spel masik ja för vad det ninne men nu är ps2 ,xbox och gc inne men man kan köpa 8-blit spel fofatante på http://www.spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 det är den första spelkonsolen och den bästa den var INTE först. men bra är den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 villken är den första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 det är den inte den första första spelkonsolen,men den bästa enligt mig. Jah ha beställt en såndår pistol me spelet DUCK AND HUNT,undra om de ä roligt. Ä de nån som vet det är skitkul...har Duck hunt och Super mario 1 i samma kasett.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 vet vad den första var det är en vanlig joystick med stora kasetter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 villken är den första den första konsolen är sega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 jag vet inte vilken den första konsollen var, men det där med stora kassetter har jag svårt för att tro på. Vi har ett gammalt grejs där man använder disketter (!) för att kunna spela. Man måste byta disketter då och då för att kunna fortsätta, lite störigt. Men iaf så skulle jag tro att kassetterna kom senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 (dragon_66 @ 31/08-2004 19:27:18) villken är den första den första konsolen är sega nintendo gav it nes innan sega gav ut mega drive, mega drive kanske sålde bätre än snes för den hade 12 bitars grafik, men gavs ut 1982 typ och nes nån gång på 70-talet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg