Hoppa till innehåll

Mitt Wii Är Askonstigt Så Snälla Kolla.


MExSTHLM
 Dela

Rekommendera inlägg

Allt började med att jag en dag när jag skulle spela mario kart. Då först visade den skylten som visar att skivan är trasig. Vi fixade den men det funkade ändå inte. Då stog en annan skylt där, och jag har översatt den.

 

Det stod: Ett fel har uppstått. tryck på eject-knappen, ta bort spelskivan och stäng av strömmen.

Vänligen läs i instruktionsboken för Wii för mer information.

 

Jag har inte läst instruktionsboken. Däremot har jag testat alla andra spel jag har och alla gör samma sak.Är det någon som har varit med om samma sak. Eller så kanske ni vet vad som hänt.

 

// Ardon

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter som att läsaren inte kan läsa några spel skulle jag gissa på.

Kan bero på damm om du har tur, då behöver man en rengöringsskiva.

Har du otur så är läsaren trasig, då får du lämna in den där du köpte den om du har garantin kvar. Annars är det bara att köpa ett nytt Wii.

 

 

Ps. Man kan föra över sparfiler med ett SD-kort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi stack till spelaffären och kollade om de hade rengjörningsskivor. De hade inga, men de hänvisade oss till internet om privatpersoner som lagade wii. Så nu har vi skickat den till en kille i Göteborg som ska byta ut laserläsaren. Så förhoppningsvis så funkar det om några dar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...