Distinction Skrivet 20 April 2011 Rapport Skrivet 20 April 2011 (redigerat) Lite frågor bara, för jag skulle också vilja ha serverar om jag hade andra föläldrar..... Prata inte så om föräldrarna, de är de personer du vill bli av med sist.(Har tyvärr mist båda mina.) Redigerat 20 April 2011 av QuinnoX Citera
Ryssfemma Skrivet 21 April 2011 Rapport Skrivet 21 April 2011 Lite frågor bara, för jag skulle också vilja ha serverar om jag hade andra föläldrar.. Vad har du för internet? När tänker du starta servernarna? Är det till typ en clan eller något eller är det bara en public? Och när dom är uppe serverarna, skicka ip?:PSeriöst, skäms du inte? Citera
JJespeRR Skrivet 26 April 2011 Rapport Skrivet 26 April 2011 Seriöst, skäms du inte?Varför skulle ja gö de? Citera
Distinction Skrivet 26 April 2011 Rapport Skrivet 26 April 2011 Varför skulle ja gö de?Du snackar skit om dina föreldrar?!. Tack vare dom finns du här i världen! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.