Hoppa till innehåll

Söker Partner Till Youtube Kanal


Ryssfemma

Rekommendera inlägg

Jag har börjat jobba lite med en youtube kanal som ska kretsa inom många ämnen inom teknik.

Det kan vara från hårdvara relaterat till datorer och konsoler samt spel.

 

Gå vidare till min presentation som hänvisar er till kanalen.

 

Uppgifterna kommer vara t.ex

 

Spela in klipp på ert spelande med speciella moment, guider till spel inspelat. Även spela in ett klipp som ska visa vad ens komponenter i datorn kan bidra, t.ex grafikkort. Handlar man in något som kanske en ny grafikkort ska man filma uppackningen samt redovisa det man plockat ut ifrån boxen.

 

T.ex om du som person köper ett grafikkort ska du filma när du packar upp det ur boxen, förklara lite av specifikationerna och vad som följer med. Därefter spelar du in ett spel som är igång med grafikkortet och redovisar prestanda. Självklart kommer jag jobba med det också.

 

Jag kommer ta in 1-2 personer, den som är intresserad kommer bli ställd på frågor om era intressen och områden

inom temat för kanalen.

 

Frågor eller intresserad?? Skicka ett meddelande eller maila till [email protected].

 

Den här rekryteringen sker inte för ett kommersiellt syfte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har inte ignorerat era meddelanden, väntar bara på att kanske några fler är intresserade.

 

Mvh Ryssfemma

Kollade in lite snabbt på din kanal och kollade lite snabbt på bakgrunden.

Jag skulle kunna sponsra dej med en bakgrund om du vill. (här är min kanal, har gjort bakgrunden själv, http://www.youtube.com/user/zziplinezzHD?feature=mhum och så har jag gjort åt en kompis: http://www.youtube.com/user/mrSnapzHD)

 

Skicka pm om du är intresserad :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...