OxO Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 (redigerat) Hej. Jag spelade CS 1.6 för några veckor sen via STEAM. Sen så fick min lillebror spela på mitt account i ungefär 1 timme. Han laddade ner fusk utan att jag visste. Han använde ju fusken. Men sen när jag loggade in på cs så blev min text svart. Kunde inte skjuta gå eller något. Så jag trodde att jag blev bannad för han fuska. Men har inte fått upp någon ruta att jag är bannad. Och jag kan gå in på cs och gå in på en server. Är jag bannad? (tacksam för svar!) Mer info: När jag går in på CS så har jag alltid 4.0- 4.3 FPS. Det laggar som det aldrigt gjort förr. Jag har ominstallerat det 3 gånger (LÖST) Redigerat 20 April 2011 av OxO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 ... Om du kan gå in på servrar så är det ganska självklart att du inte är bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Nej, allting är unbindat bara. Gå in i Options -> Keyboard och ställ in allt igen. Och passa på att slå din lillebror också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OxO Skrivet 20 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Nej, allting är unbindat bara. Gå in i Options -> Keyboard och ställ in allt igen. Och passa på att slå din lillebror också.Ok, Har gjort det nu. Ska testa :) Tack så mycket. Det funkade :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg