joakim10 Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 är verkligen 3ds så bra som dem säger? jag funderar på om jag ska köpa det. och vilka spel är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Från vad jag har hört är det värt och köpa om man har råd vilket jag inte har :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spydude3 Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 jag har en 3ds och det är helt fantastiskt med 3d:n det ser ut som om övre skärmen fortsätter inåt om man har råd lönar det sej nog att köpa den om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sanningen Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 3D:n fungerar klockrent, iaf för mig. Dock är det brist på kvalitetsspel så här början, det är egentligen bara Street Fighter som är kvalitativt, men det har man ju redan spelat så att säga. Jag väntar på Dead or Alive den 20 maj. Då jävlar ska Kasumis bröst studsa utanför skärmen! (Men helt ärligt köper jag det pga av att jag gillar fightingspel.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 29 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Från vad jag har hört är det värt och köpa om man har råd vilket jag inte har :( nej jag har ju inte direkt råd men jag sparar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneezewipe Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Den är värd pengarna tycker jag, 3dn fungerar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 1 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Fast jag fyller ju år i juli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Om jag var du så skulle jag vänta tills urvalet av spel är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Ett problem jag ser med 3DSen är att den är för dyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Min kompis har den och den fungerar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svarteman Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Snabbt (eller långsamt) tips: Vänta i ett halvår med att köpa (för er som orkar). Då är det både billigare att köpa och det kommer att finnas fler spel på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lagerrothen Skrivet 20 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2011 (redigerat) Snabbt (eller långsamt) tips: Vänta i ett halvår med att köpa (för er som orkar).Då är det både billigare att köpa och det kommer att finnas fler spel på marknaden.Den blir bara billigare och billigare. Jag har en men dock inget spel till men 3d:n fungerar prima och AR-kort är jätteroligt! Redigerat 21 Juni 2011 av Lagerrothen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.