Hoppa till innehåll

Takis Rumpa


Gäst Sanningen
 Dela

Takis rumpa  

25 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst Sanningen

Om man vill se fina rumpor så är SNK ett forum för dig ;).

Finns även trådar för heta tjejer/killar på anime också. Förstår inte vad som är så hett med det, men det finns väl några antar jag :P. Antar att även spelkaraktärer kan få sin plats där. Sen så finns det ju absolut riktiga ;).

 

Men i övrigt så kan jag inte säga hur det är med denna rumpa, jag tänder inte precis på sådant. Svårt att avgöra på en spelkaraktär också.

SNK-forumet? Vilket menar ni?

 

Jag vet inte riktigt vad folks problem är faktiskt. Varför kan inte påhittade tjejer vara vackra och sexiga? Det finns någon sorts inarbetad stereotyp bild av en total loser som sitter ensam i ett mörkt rum så fort man säger att man gillar påhittat, och så vill ingen bli stämplad med den bilden.

 

Bara för att riktiga tjejer är vackra betyder inte det att påhittade inte är det. Tvärtom kan påhittade alla gånger vara ännu snyggare eftersom de just är påhittade och kan skapas med perfektion.

 

Varför är det svårt att avgöra på en spelkaraktär? Du ser ju hur stor den är, vilken form den har och hur mycket den dallrar när hon gör olika rörelser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

 

 

 

Klart man kan tycka om påhittade karaktärer, personligen tycker jag dock inte det riktigt kan finnass någon attraktion till karaktärer som saknar en väldefinerad personlighet, som de från fighting/arkad spel som Soul Calibur. Karaktärer i bra anime serier dock. Taki, som exempel, är ju bara någon storbystad ninja som gör stönande ljud medans hon utför attacker, och.. tja en liten bakgrundsstory där nånstans gömt i spelets extramaterial

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sanningen

Fast personligheten skapar man ju själv åt dom, efter det lilla som är känt. Jag gillar inte när allt är förklarat in i minsta detalj, då lämnas ju ingenting åt fantasin.

 

Och helt ärligt nu, det är inte personligheten man lägger märke till när man ser en vrålsnygg tjej på stan. Det finns många män som kan få kärlekskänslor för kvinnor utan att ha en aning om deras personlighet.

 

Men det är också väldigt populärt i dagens feministsamhälle, man får inte tycka om en tjej pga hennes utseende. Nej, man måste göra på grund av hennes otroliga intellekt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inget rätt eller fel i den här frågan, du gillar snygga karaktärer, oavsett om de har ett djup eller inte. Fair enough. Inget fel med det.

Jag personligen kräver en ganska välutvecklad personlighet om jag ska gilla en påhittad karaktär, annars framstår de, för mig, bara som runkmaterial från någon spelstudio : |

 

Skulle kunna tala rätt länge om de karaktärer på bilderna jag länkade, men om jag inte kände till något skulle de ju bara vara några random anime girls med konstiga ögon. När man dock sett ca 40 avsnitt och lärt känna karaktärerna är de så mycket mer än bara vackra bilder :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SNK-forumet:

http://www.fuska.se/forum/Sex_and_Kaerlek_...et-t128908.html

Skriv i den tråden att du vill ansöka till forumet, då hamnar du på en ansökningskö och läggs in så fort du får plats.

 

-

 

Sen så tror jag att fishmaster har en poäng i en annan poäng. För att det inte ska vara runkmatrial så måste man känna personligheten. Om det endast är runkmatrial så behöver denna vara snygg, jag anser inte att anime/spelkaraktärer är snygga. Därför blir det varken eller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sanningen

Lite ovanligt att man enbart går igång på personlighet och inte utseende. Då kan du ju tända på killar också, inte sant? :P

 

Det är ju tjejers kurvor som är det sexiga... men som du säger, alla har sina egna värderingar. Din var lite märklig bara tycker jag (sorry).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite ovanligt att man enbart går igång på personlighet och inte utseende. Då kan du ju tända på killar också, inte sant? :P

 

Det är ju tjejers kurvor som är det sexiga... men som du säger, alla har sina egna värderingar. Din var lite märklig bara tycker jag (sorry).

Jag hoppas du vill ansöka till SNK :P?.

 

Men i vilket fall så är utseendet rätt viktigt. Men jag är hellre ihop med en mindre snygg tjej med bra personlighet, än en snygg med dålig personlighet.

 

Men i syfte att bara kolla på denna (inte förhållande..) så är ju snyggheten mycket viktigare i mitt tycke. Som sagt så kan jag inte finna någon snygghet i spelkaraktärer och därför tänker jag inte på hur hennes kurvor är heller.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sanningen

Nu hoppar vi till slutsatser, klart det visuella är viktigt.

Allt blir bara bättre med ett personligt djup som man gillar

Det håller jag med om. Men det personliga djupet skapar man ju själv åt tjejen. Har du till exempel aldrig blivit blixtkär i en snygg tjej du ser på stan? Det är ju det fysiska man går igång på först, sedan fantiserar man själv en personlighet åt tjejen. Inte fasiken går man fram och frågar ut kvinnor hur dom är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sanningen

Men en god idé är att bjuda ut dem.

Jomen så går det ju inte till i praktiken. Du går inte fram till en okänd skönhet och frågar ut henne.

 

Poängen med speltjejer är att de kan vara precis som man vill ha dom. Även om deras personlighet inte är superdetaljerad ser jag bara det som en fördel - det gör ju att man själv kan fantisera ihop personligheten åt dom.

 

En annan sak som är intressant är att detta forum mest bebos av tonåringar, right? Som tonåring har man oftast en mer, vad ska man säga, personlig syn på tjejer. Vuxna är så jävla hjärntvättade om tjatet att man måste gilla tjejer för deras personlighet och att det är fult att finna någon jättesexig enbart pga utseendet.

 

Det är trevligare att diskutera sånt här med tonåringar än med andra vuxna, faktiskt. Det finns en renare och mer opåverkad syn här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är trevligare att diskutera sånt här med tonåringar än med andra vuxna, faktiskt. Det finns en renare och mer opåverkad syn här.

Och mindre mogen :P

 

Tror inte det finns så mycket att säga att ju äldre man blir desto mer värderar man personlighet och så och inte bara flyger efter de sexigaste bimbosana

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...