Guggo Skrivet 16 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2011 Rockklassiker spelar hela Who's Next, från början till slut. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 Har äntligen börjat slappa lite, satan vad ont det gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 The Stone Roses återförenas :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 The Stone Roses återförenas :DJAAAAAAAAAAA DET SÅG JAG OCKSÅ! :D Hoppas de kommer hit, det skulle vara helt sjukt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Har äntligen börjat slappa lite, satan vad ont det gör.Tog en stund att förstå det där :P Uppträdde live med mitt band idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Tog en stund att förstå det där :P Uppträdde live med mitt band idag.Nice :D Gick det bra? Vad spelar ni för musik? Har ni något namn än? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Det gick bra. :) Bandet har funnits rätt länge och gått under flera namn, men som vi är nu (med mig med) är det ganska nyblivet. Vi heter Överdrivna Virtuella Eventuella Rockbandet (ÖVER) sen tidigare, men namnbyte nalkas. Musikstil varierar en hel del, även den är under uppbyggnad, men tänk rock och reggae. Vi körde Knockin' On Heavens Door och Just Cause You Got The Power Doesn't Mean You Got The Right ikväll, var nämligen inte bara vi som spelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Byt namn till Jesus Rövhål. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2011 Jag fick en elgitarr i födelsedagspresent. En Fender squier, sån där stratocaster-modell. Awesome, vad har ni för gitarrer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Tom Waits nya skiva Bad as me släpps idag! :D http://www.expressen.se/noje/recensioner/s...waits-bad-as-me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Praoar i en skivaffär i sthlm, där bland annat denne snubbe jobbar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 (redigerat) Bruce Springsteen är verkligen en fantastisk musiker, underhållare och showman. Att se honom live (två gånger) är något av det häftigaste jag har gjort. Dessutom har jag sällan skådat en ödmjukare världsstjärna. "I have seen the future of rock and roll, and its name is Bruce Springsteen"- Jon Landau, musikskribent (1974). Redigerat 24 Oktober 2011 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg