Whore Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Karisma och unikum är det enda som egentligen behövs, bra sång blir genast sekundär om man är ett original. Även om en sångröst är enklare att skaffa sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 November 2011 Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Ja väl... men jag kanske kan fråga några i min klass om de vill spela med mig på soarén eller på skolavslutningen. Att spela "Schools out" vore inte helt fel. Men liksom att spela med andra personer i ett riktigt band (asså att man regelbundet går till replokalen på kvällarna och spelar med en grupp människor i ett gemensamt namn) det väntar jag nog med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 (redigerat) Jag bara lämnar den här och backar sedan långsamt ur tråden.. :) Kolla på egen risk bör kanske tilläggas :D Redigerat 15 November 2011 av Whore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Tänk att det inte krävs mer för ett kändisskap än att man springer runt naken och kletar in sig med bajs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 (redigerat) Eller hur? GG Allin spred skräck hos föräldrarna i USA under tiden han var aktiv.. med all rätt. Han var en jävla galning och precis likadan privat. Trots det dyrkad av den lilla skara fans han hade. Intressant karaktär. Kan inte heller låta bli att skratta när alla springer mot utgångarna i slutet, haha. :D Redigerat 15 November 2011 av Whore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Jag bara lämnar den här och backar sedan långsamt ur tråden.. :) Kolla på egen risk bör kanske tilläggas :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 (redigerat) Vad som är sett kan inte bli osett! Redigerat 15 November 2011 av Whore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 Det här kan vara det bästa som någonsin har gjorts. Särskilt från 7:38 och framåt. Vet att jag har länkat det innan, men i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 Blev plötsligt väldigt sugen på att köpa ett keyboard. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Har börjat skriva ett arbete om Frédéric Chopin nu, sitter och lyssnar på honom samtidigt dessutom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Han är bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Ja, jag tycks tycka det jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg