Layton Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Hittade den här videon, ett gäng artister, bl. a. Tom Petty och Prince, gör en cover på Beatles' "While My Guitar Gently Weeps". Prince gitarrsolo är fenomenalt bra. :D :oOMG!!! Apropå Prince, jag älskar det här gitarrsolot, så himla coolt! Lite kort dock, för sen kommer Sheila E och kör ett awesome trummsolo, galet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Apropå Prince, jag älskar det här gitarrsolot, så himla coolt! Lite kort dock, för sen kommer Sheila E och kör ett awesome trummsolo, galet :) Det är inte Prince som spelar, och det är en bas. :P Men det är från Prince' liveshow. Coolt klipp annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 :oOMG!!!Apropå Prince, jag älskar det här gitarrsolot, så himla coolt! Lite kort dock, för sen kommer Sheila E och kör ett awesome trummsolo, galet :) Ingen kommentar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 (redigerat) Det är inte Prince som spelar, och det är en bas. :P Men det är från Prince' liveshow. Coolt klipp annars.Haha, jag trodde det! Fast nu när jag kollar noggrannare...Jaha, så det var en bas i alla fall. Första gången jag såg det så reagerade jag: "OMG vad coolt bassolo!" Ingen tvekan på ljudet, lägre än en gitarr. Sen trodde jag att Prince spelade bas i flera år. Men när jag kollade nu så såg det ut som det var sex strängar... och det lät logiskt eftersom Prince spelar gitarr (även om det fortfarande lät annorlunda för gitarr)! Och nu trodde jag att det var Prince, har alltid gjort :gitarr: Fick just lite deja vu. Samma sak händer på prov hela tiden (man ändrar sitt rätta svar till ett fel svar och får fel) Ingen kommentar.Haha :) Redigerat 18 Januari 2012 av Layton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Kul reflektion. 1964 sjunger Roy Orbison "Pretty Woman" 2010 sjunger Akon "Sexy Bitch" Vad gick fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Springsteen släpper en ny skiva! här finns lite fakta http://www.brucespringsteen.net/news/index.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Singel från Springsteens nya skiva. Spontan reaktion, riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 http://www.rainymood.com/ + Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Funderar på bandnamn åt mitt band. Hm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Döp det efter mig B) I övrigt så är Chopin utmärkt pluggmusik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Gustav, vilket bandnamn. Men ärlig talat så har jag inget emot att ni kommer med förslag, det är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Funderar på bandnamn åt mitt band. Hm...Outnumbering CranberriesShrimp PatrollersKid Alligators Random ord från http://makemeapassword.net/ borde funka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg