Hoppa till innehåll

Musikchatt


Guggo

Rekommendera inlägg

Förstår inte vad du har emot sången? o.O

Vilken? Cities on flame eller don't fear the reaper?

Ja Cities är fult sjungen, extremt bra låt.

Don't fear the reaper föll mig inte riktigt i smaken första gången. Jag har bara lyssnat på den EN gång. Första gången jag hörde Radio Gaga av Queen så tyckte jag den var tråk, men sen älskade jag den mycket länge (den kanske är lite sönderspelad nu)

Första gången jag hörde She knows med Thin Lizzy så tyckte jag den var tråk/helt okej, andra gången helt awesome.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg på en repris av Top Gear igår och de hade sångaren i det här bandet som gäst. Rätt skön musik som enligt bandet själva hämtar inspiration av AC/DC, Queen, Def Leppard och annan klassisk rock. Sångaren har en cool röst också (tydligen känd för sin falsett!).

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Faktum är att sångaren har gjort en cover på Sparks- This town aint big enough for the both of us. I Top Gear-intervjun pratar de lite om låten, och han säger att eftersom de har snott av Sparks hela karriären så var det bara rätt att de gjorde en cover. :P

 

 

Edit: Justin Hawkins är då sångaren i The Darkness!

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(whore, visst är det den tunna vita duken du har som avatar nu?)

Jag tror det är ett foto från filmen The Man Who Fell To Earth, en film jag har ämnat att se. David Bowie spelar huvudrollen, en utomjording som kraschlandar på jorden i jakt på vatten åt sin planet som lider av torka. Men visst är det ruskigt likt The Duke. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...