Hoppa till innehåll

Musikchatt


Guggo

Rekommendera inlägg

Funderat lite på Joey Ramone. Peruk och några solglasögon lär vara lättfixat. Dock är skinnjackor, även begagnade sådana rätt dyra såvitt jag vet :( Men får jag tag på en billig jacka, så visst :) Då är det super!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad tycker du själv ser bäst ut?

 

Jag skulle satsat på The Duke, men jag är också väldigt partisk. :D

 

Joey Ramone är nog lite mer uppenbar, du behöver nog inte förklara utstyrseln lika ofta. Rätt badass också.

 

Å andra sidan är Bowie duktigt badass också, men på ett mer lågmält och sofistikerat sätt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör på Joey. Vad som fick det att väga över var att han ser allmänt rock ut. Fattar man inte vem det är så fattar man ändå att det är rock. Fattar man inte vem Bowie är så ser man en skum kille i väst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara för mig som spotify helt flippat eller är det någpn uppdatering? Jag har ingen gräns för hur många gånger jag kan lyssna på låten, är det bara för mig eller för alla? (har inte premium) Jag kan också använda spotify i mobilen.

Redigerat av Rawr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara för mig som spotify helt flippat eller är det någpn uppdatering? Jag har ingen gräns för hur många gånger jag kan lyssna på låten, är det bara för mig eller för alla? (har inte premium) Jag kan också använda spotify i mobilen.

 

Mina kompisar som inte heller har premium kan också lyssna i mobilen. Jag har premium så jag har inte märkt någon annan skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...